Telemarketing

Η Q tell γνωρίζοντας τις ανάγκες της σύγχρονης  εργασίας σε όλο τον κόσμο, και έχοντας ήδη εμπειρία στο χώρο του marketing, σας παρουσιάζει την υπηρεσία telemarketing και ποια θα είναι τα οφέλη αν χρησιμοποιήσετε αυτήν την υπηρεσία για την επιχείρησή σας.

Τα πραγματικά οφέλη του telemarketing

  1. Εμπειρία στην διεκπεραίωση.
  2. Κλιμάκωση ανάλογα με τις ανάγκες σε low ή peak περιόδους.
  3. Διαχείριση των υποψήφιων πελατών και προσωποποιημένη επικοινωνία.
  4. Χαμηλό κόστος σε σχέση με την πρόσληψη επαγγελματία αλλά και σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
  5. Χαμηλό κόστος σε σχέση με άλλους τύπους καμπανιών και περισσότερο αποδοτικός τύπος εκστρατείας.
  6. Προώθηση παρόμοιων προιόντων (cross-sell) ή προιόντων επιπλέον (up-sell).
  7. Real-time feedback για επαναπροσέγγιση καμπάνιας.

Πως σας βοηθάει το telemarketing με λίγα λόγια

Το ανθρώπινο δυναμικό  στο τηλεφωνικό μας κέντρο έχει υψηλό βαθμό εξειδίκευσης στο κομμάτι των πωλήσεων με στοχευμένη προσέγγιση ώστε με την κάθε αλληλεπίδραση να δημιουργούνται οι καλύτερες προυποθέσεις κλεισίματος συμφωνίας με τον υποψήφιο πελάτη.

Παρουσιάζουμε τα νέα προϊόντα της επιχείρησής σας, με τρόπο που αρμόζει στην περσόνα και στο προιόν ή την υπηρεσία.

Αυξάνουμε το πελατολόγιό σας με νέους πελάτες αλλά ειδικευόμαστε σε επαναλβανόμενες πωλήσεις. Στην περίπτωση που έχετε κάποιον παλαιότερο πελάτη και ένα νέο προιόν μπορούμε να πετύχουμε σχετικά εύκολα την πώληση (στατιστικά πάντα).

Η επικοινωνία γίνεται από επιλεγμένες λίστες που θα μας δώσετε εσείς εκτός αν πρόκειται για υπηρεσία/προιόν που απευθύνεται σε B2B οπότε μπορούμε να συλλέξουμε εμείς πληροφορίες διαθέσιμες στο διαδίκτυο.

σας.

Πως σας βοηθάει το telemarketing με λίγα λόγια

Το ανθρώπινο δυναμικό  στο τηλεφωνικό μας κέντρο έχει υψηλό βαθμό εξειδίκευσης στο κομμάτι των πωλήσεων με στοχευμένη προσέγγιση ώστε με την κάθε αλληλεπίδραση να δημιουργούνται οι καλύτερες προυποθέσεις κλεισίματος συμφωνίας με τον υποψήφιο πελάτη.

Παρουσιάζουμε τα νέα προϊόντα της επιχείρησής σας, με τρόπο που αρμόζει στην περσόνα και στο προιόν ή την υπηρεσία.

Αυξάνουμε το πελατολόγιό σας με νέους πελάτες αλλά ειδικευόμαστε σε επαναλβανόμενες πωλήσεις. Στην περίπτωση που έχετε κάποιον παλαιότερο πελάτη και ένα νέο προιόν μπορούμε να πετύχουμε σχετικά εύκολα την πώληση (στατιστικά πάντα).

Η επικοινωνία γίνεται από επιλεγμένες λίστες που θα μας δώσετε εσείς εκτός αν πρόκειται για υπηρεσία/προιόν που απευθύνεται σε B2B οπότε μπορούμε να συλλέξουμε εμείς πληροφορίες διαθέσιμες στο διαδίκτυο.