Τηλεγραμματεία

Η Q tell γνωρίζοντας τις ανάγκες της σύγχρονης  εργασίας σε όλο τον κόσμο, και έχοντας ήδη εμπειρία στο χώρο της τηλεργασίας, σας παρουσιάζει το πρόγραμμα τηλεγραμματείας.

Τα πραγματικά οφέλη της τηλεγραμματείας

  1. Εξυπηρέτηση των πελατών σας από επαγγελματίες.
  2. Διαχείριση πελατών και των παραπόνων τους.
  3. Εξαιρετικά χαμηλό κόστος σε σχέση με την πρόσληψη γραμματέα.
  4. Ευελιξία καθώς όλα ορίζονται βάση συμβολαίου και μόνο.
  5. Εξοικονόμηση χρόνου και πόρων ώστε να κάνετε εσείς ή οι υπάλληλοί σας πιο παραγωγικά για εσάς πράγματα.
  6. Εκθετική αύξηση του κύρους σας.
  7. Αύξηση του ωφέλιμου ωραρίου στις 16 ώρες και όχι στις 8.

Πως σας βοηθάει η τηλεγραμματεία με λίγα λόγια

Μείωση του κόστους της επιχείρησης σε: καταβολή δώρων και επιδομάτων,πάγιο εξοπλισμό, έξοδα συντήρησης γραφείου, ενέργεια, αναλώσιμα κλπ

Μηδενικό κόστος εργατικής πρόνοιας -ξεχνάτε την καταβολή ενσήμου στ@ν υπάλληλό σας.

Δεν υπάρχει άσκοπη απασχόληση (φορτική παρενόχληση) της γραμματείας  από τους πελάτες κατά τη διάρκεια της εργασίας στο χώρο υποδοχής – γραμματείας. 

Η παροχή εργασίας της τηλεγραμματείας, δεν διακόπτεται σε περίπτωση ασθένειας ή σε άλλη περίπτωση πχ απεργία στα μέσα μεταφοράς, αργία, εγκυμοσύνη, συνδικαλιστικά κλπ

Η καθημερινή επαφή εργοδότη – υπαλλήλου κάποιες φορές  φέρνει εντάσεις στο χώρο εργασίας και αυτή η ενέργεια μεταφέρεται στους πελάτες. Με την τηλεγραμματεία δεν είναι ορατός τυχόν εκνευρισμός , ένταση ή αδιαθεσία.

Ο εργαζόμενος δεν σπαταλά χρόνο  για την μετακίνησή του. Είναι πάντα διαθέσιμος και σε ετοιμότητα να εξυπηρετήσει. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι δεν εμπλέκεται σε μποτιλιάρισμα -ούτε σε τυχόν  ακραίες συμπεριφορές στο δρόμο-  οπότε δεν έχει αυξημένα επίπεδα άγχους και στρες. Έτσι, αυξάνεται ο ωφέλιμος χρόνος εργασίας με αποτέλεσμα την αυξημένη παραγωγικότητα.

Τι συμπεριλαμβάνεται στην υπηρεσία της τηλεγραμματείας

Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με υποδοχή-φιλτράρισμα-διαχείριση-προώθηση κλήσεων, απαντήσεις, πληροφορίες, οδηγίες στους καλούντες και λήψη μηνυμάτων-αιτημάτων πελατών.

Διαχείριση εξερχόμενων κλήσεων με ενημέρωση πελατολογίου, διαχείριση/επικαιροποίηση βάσεων δεδομένων-συνδρομητών-συμβολαίων πελατών, υπενθύμιση οφειλών στους πελάτες σας κ.ά..

Οργάνωση ημερολογίου με διαχείριση ατζέντας των ραντεβού σας σε δική μας online διαδραστική εφαρμογή ή στο Gmail Calendar.