Η Q tell γνωρίζοντας τις ανάγκες της σύγχρονης εργασίας σε όλο τον κόσμο, και έχοντας ήδη εμπειρία στο χώρο της τηλεργασίας, σας παρουσιάζει το πρόγραμμα τηλεγραμματείας.
Τα πραγματικά οφέλη της τηλεγραμματείας
- Εξυπηρέτηση των πελατών σας από επαγγελματίες.
- Διαχείριση πελατών και των παραπόνων τους.
- Εξαιρετικά χαμηλό κόστος σε σχέση με την πρόσληψη γραμματέα.
- Ευελιξία καθώς όλα ορίζονται βάση συμβολαίου και μόνο.
- Εξοικονόμηση χρόνου και πόρων ώστε να κάνετε εσείς ή οι υπάλληλοί σας πιο παραγωγικά για εσάς πράγματα.
- Εκθετική αύξηση του κύρους σας.
- Αύξηση του ωφέλιμου ωραρίου στις 16 ώρες και όχι στις 8.
Πως σας βοηθάει η τηλεγραμματεία με λίγα λόγια
Μείωση του κόστους της επιχείρησης σε: καταβολή δώρων και επιδομάτων,πάγιο εξοπλισμό, έξοδα συντήρησης γραφείου, ενέργεια, αναλώσιμα κλπ
Μηδενικό κόστος εργατικής πρόνοιας -ξεχνάτε την καταβολή ενσήμου στ@ν υπάλληλό σας.
Δεν υπάρχει άσκοπη απασχόληση (φορτική παρενόχληση) της γραμματείας από τους πελάτες κατά τη διάρκεια της εργασίας στο χώρο υποδοχής – γραμματείας.
Η παροχή εργασίας της τηλεγραμματείας, δεν διακόπτεται σε περίπτωση ασθένειας ή σε άλλη περίπτωση πχ απεργία στα μέσα μεταφοράς, αργία, εγκυμοσύνη, συνδικαλιστικά κλπ
Η καθημερινή επαφή εργοδότη – υπαλλήλου κάποιες φορές φέρνει εντάσεις στο χώρο εργασίας και αυτή η ενέργεια μεταφέρεται στους πελάτες. Με την τηλεγραμματεία δεν είναι ορατός τυχόν εκνευρισμός , ένταση ή αδιαθεσία.
Ο εργαζόμενος δεν σπαταλά χρόνο για την μετακίνησή του. Είναι πάντα διαθέσιμος και σε ετοιμότητα να εξυπηρετήσει. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι δεν εμπλέκεται σε μποτιλιάρισμα -ούτε σε τυχόν ακραίες συμπεριφορές στο δρόμο- οπότε δεν έχει αυξημένα επίπεδα άγχους και στρες. Έτσι, αυξάνεται ο ωφέλιμος χρόνος εργασίας με αποτέλεσμα την αυξημένη παραγωγικότητα.
Τι συμπεριλαμβάνεται στην υπηρεσία της τηλεγραμματείας
Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με υποδοχή-φιλτράρισμα-διαχείριση-προώθηση κλήσεων, απαντήσεις, πληροφορίες, οδηγίες στους καλούντες και λήψη μηνυμάτων-αιτημάτων πελατών.
Διαχείριση εξερχόμενων κλήσεων με ενημέρωση πελατολογίου, διαχείριση/επικαιροποίηση βάσεων δεδομένων-συνδρομητών-συμβολαίων πελατών, υπενθύμιση οφειλών στους πελάτες σας κ.ά..
Οργάνωση ημερολογίου με διαχείριση ατζέντας των ραντεβού σας σε δική μας online διαδραστική εφαρμογή ή στο Gmail Calendar.