Επικοινωνία με leads

Η Q tell γνωρίζοντας τις ανάγκες της σύγχρονης  πώλησης  σε όλο τον κόσμο, και έχοντας πάνω από 10 χρόνια εμπειρία στο χώρο των πωλήσεων και του digital marketing, σας παρουσιάζει το τμήμα επικοινωνία με leads.

Τα πραγματικά οφέλη της επικοινωνίας με leads

  1. Αρχική προσέγγιση με τους υποψήφιους πελάτες για να ολοκληρώσετε εσείς την πώληση.
  2. Εφαρμογή κριτηρίων για την προαγωγή των υποψήφιων πελατών σε ζεστούς υποψήφιους πελάτες.
  3. Ανάπτυξη εμπιστοσύνης με τους υποψήφιους πελάτες μέσω επαναλαμβανόμενων επαφών.
  4. Διαχείριση ενστάσεων.
  5. Συλλογή πληροφοριών (feedback).
  6. Διαχείρηση της βάσης δεδομένων.
  7. Πολυκαναλική επικοινωνία με live chat, sms, email και τηλέφωνο.

Πως σας βοηθάει αυτή η υπηρεσία με λίγα λόγια

Επηρεάζει θετικά τον υποψήφιο πελάτη άρα και την απόφασή του να γίνει πραγματικός πελάτης.

Ακόμη και αν η αγορά δεν ολοκληρωθεί μια δεδομένη στιγμή, υπάρχει στρατηγική για την τελική συμφωνία του πελάτη.

Τα μηνύματα και ο τρόπος ομιλίας είναι στοχευμένα με τρόπο ώστε να τονωθεί το ενδιαφέρον του υποψήφιου πελάτη και να βρει ελκυστικό το προϊόν ή την υπηρεσία που του προσφέρουμε. 

Η γνώση των ψυχογραφικών στοιχείων μας επιτρέπει την ανάλυση προσωπικότητας του υποψήφιου πελάτη και κατ’ επέκταση η δημιουργία περσόνας του.

Η προσέγγιση των πελατών γίνεται με απόλυτο σεβασμό στην ιδιοτικότητά τους. 

Aντικαθιστόντας τους πωλητές σας με επικοινωνία με leads έχετε σημαντικά οικονομικά αλλά και παραγωγικά οφέλη.

Για τον αρχική επαφή με τον πελάτη δεν είναι απαραίτητη η δια ζώσης επαφή. Έτσι κερδίζετε τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής αλλά και τα εκτός έδρας στους υπαλλήλους σας.

Ουσιαστική αύξηση των κερδών σας με την καλύτερη διαχείριση των υποψήφιων πελατών σας και ουσιαστική μείωση στα κόστη σας.

Τι συμπεριλαμβάνεται στην υπηρεσία της επικοινωνίας με leads;

Δημιουργία περσόνων με την βοήθεια ψυχογραφικών και προσοπικοτήτων.

Δημιουργία σεναρίων στοχευμένων στις περσόνες που στοχεύουμε.

Επικοινωνία επαναλαμβανόμενη (έως 4 φορές) για την δημιουργία σχέσης και εμπιστοσύνης. (στατιστικά ο μέσος όρος είναι τα 4 τηλεφωνήματα).

Δημιουργία εγγράφου με στοιχεία για όσους έχουν “προκριθεί” σε πιο ζεστούς και όσους έχουν μία ένσταση που πρέπει να λάβετε υπόψη.

(Προαιρετικό) Εύρεση και ταυτοποίηση των στοιχείων του υποψήφιου κοινού σας στο διαδίκτυο.

(Προαιρετικό) Επικοινωνία σε πάνω από 1 κανάλια.