Διαχείριση eshop

Εκσυγχρονίστε το e-shop σας με την υπηρεσία διαχείρισης e-shop της Qtel.

Η υπηρεσία Διαχείρισης e-shop

  1. Προσαρμοσμένη Εξυπηρέτηση: Οι εξειδικευμένοι τηλεφωνητές μας είναι αφοσιωμένοι στην εξυπηρέτηση των πελατών σας.
  2. Αντιμετώπιση Προβλημάτων: Αναλαμβάνουμε την αντιμετώπιση των προβλημάτων και των αιτημάτων των πελατών σας, εξασφαλίζοντας την ικανοποίησή τους.
  3. Παραγγελιοληψία: Τηλεφωνική επιβεβαίωση της παραγγελίας ή καταχώρηση νέας παραγγελίας τηλεφωνικά.
  4. Ενημέρωση Κατάστασης Παραγγελίας: Θα ενημερώνουμε τους πελάτες σας για την κατάσταση των παραγγελιών τους, διατηρώντας τους ενήμερους και ικανοποιημένους.
  5. Υποστήριξη στη Διεκδίκηση: Βοηθούμε τους πελάτες σας στην διεκδίκηση οποιουδήποτε προβλήματος ή αποζημίωσης που ενδέχεται να χρειαστεί.
  6. Παροχή Επιπρόσθετων Πληροφοριών: Πληροφορίες σε ερωτήσεις που αφορούν τα προϊόντα, τις προσφορές και τις εκπτώσεις.
  7. Προώθηση και Promo: Προώθηση προσφορών και πρόμο για αύξηση των πωλήσεών σας με τεχνικές crossell & upsell.

Πως σας βοηθάει η υπηρεσία "διαχείριση e-shop" με λίγα λόγια

  1. Εξοικονόμηση Χρόνου και Πόρων: Η διαχείριση ενός eshop απαιτεί πολύ χρόνο και πόρους. Με την υπηρεσία διαχείρισης, μπορείτε να εξοικονομήσετε αυτούς τους πόρους, επιτρέποντας στο προσωπικό σας να επικεντρωθεί σε άλλα σημαντικά καθήκοντα.
  2. Εξειδικευμένη Φροντίδα: Οι επαγγελματίες που αναλαμβάνουν τη διαχείριση του eshop σας έχουν εξειδίκευση στον τομέα. Αυτό σημαίνει ότι θα διαχειρίζονται το eshop με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, βελτιώνοντας την πλοήγηση και την εμπειρία των πελατών.
  3. Αυξημένες Πωλήσεις: Η εξειδικευμένη διαχείριση μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων. Αυτό συμπεριλαμβάνει την ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών προώθησης και μάρκετινγκ.
  4. Υψηλής Ποιότητας Εξυπηρέτηση Πελατών: Η υπηρεσία διαχείρισης μπορεί να αναλάβει την εξυπηρέτηση πελατών, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν γρήγορες και επαγγελματικές απαντήσεις σε ερωτήσεις και προβλήματα.
  5. Αντιμετώπιση Προβλημάτων: Οι επαγγελματίες της υπηρεσίας διαχείρισης μπορούν να αντιμετωπίσουν άμεσα τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στο eshop, διατηρώντας την ομαλή λειτουργία του.
  6. Εξελισσόμενη Διαχείριση: Οι επαγγελματίες προσαρμόζουν συνεχώς τη διαχείριση του eshop σας στις αλλαγές και τις εξελίξεις της αγοράς και της τεχνολογίας.
  7. Παροχή Αξίας στους Πελάτες: Οι εξειδικευμένοι αναλαμβάνουν να προσφέρουν αξία στους πελάτες σας, βοηθώντας τους να βρουν τα προϊόντα που χρειάζονται και παρέχοντας εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας.
  8. Μειωμένο κόστος: Δεν υπάρχει ανάγκη για εργατικό δυναμικό.